Webiris »
Kapcsolat » Vélemények 
Magyar - Magyar    English - angol   

Rólunk mondták

” Nagy Margit Klára vagyok a Lottica Szemvizsgáló Szalon vezetője. Kb. 10 éve kerestem EZT a programot, mire rábukkantam egy látszerész ismerősöm ajánlása révén. Annyira ezt a programot kerestem, hogy amikor felvettem a kapcsolatot a Webiris alkotóival, akkor megdöbbenve hallgattam, mi mindent tud…. Úgyszólván mindent, amire vágytam.

Nekem már több kezdeményezésem indult különböző programszakértőkkel, hogy létrehozassak magamnak egy olyan szoftvert, ami több optikai üzletem készletét tudja kezelni, sőt a több ezer vásárló szemüvegadatainak,munkalapjainak és személyes adatainak kezelését meg tudja oldani. Már az önmagában, hogy a készletem és napi forgalmam, a statisztikákkal és készletelemzéssel bárhonnan a világon elérhető számomra, megoldotta azt, hogy kisgyermekes anyukaként otthonról is láthattam mi történik az üzleteimben. Én kb. 3 és fél éve használom ezt a nagyszerű programot és nyugodt szívvel ajánlom az optikai üzletek vezetői figyelmébe, ugyanis egy olyan szakértő csapat áll a program mögött, akik eddig bármilyen kérésünk és fejlesztési ötletünk támadt, készséggel igyekeznek megvalósítani, hogy minél inkább felhasználóbarát legyen, és az optikai üzletek igényeire és munkafolyamataira legyen építve. Legyen az rendelés leadása, vagy az elkészült munkák után a vásárlók sms -ben történő kiértesítése interneten keresztül, mind – mind olyan elemek, amelyek a kényelmen túl még költségkímélőek is. Kell ennél több a mai világban? “

Nagy Margó, L’ottica Szemvizsgáló Szalon

” Már négy éve használjuk a rendszert a debreceni Fókusz Optikában. Az elején egy kicsit szokatlan volt nekem is, és a vásárlóknak is, de hamar beleszoktunk. Az sms-küldés a munkalap elkészültekor nagyon leegyszerűsíti az értesítést. Időt és pénzt takarítunk meg használatával. A lencsekatalógus nagyban segíti a helyes lencserendelést, mert csak a paramétereknek megfelelő lencsét tudom felvenni rendelésbe, figyelmeztet a hibáimra. A nyomtatott munkalap sokkal esztétikusabb és jobban kiolvasható, és erről nem fog eltűnni a tinta, nem úgy mint a hagyományos indigós papírokról. “

Molnár Katalin, Fókusz Optika

” Öt éve fogalmazódott meg bennem, hogy jó lenne a vásárlóim adatait nem csak a lefűzött munkalapok alapján nyilvántartani. Sokszor volt olyan esetünk, amikor jó lett volna, ha nem úgy kell visszakeresni a munkalapot, hogy a vevő annyit tud az előző szemüvege adatairól, hogy sálban és sapkában volt amikor megrendelte, de azt viszont elvárta volna tőlünk, hogy a régihez hasonló szemüveget csináljunk neki. Ilyen és ehhez hasonló napi gondok vezéreltek abba az irányba, hogy egy optikai üzletre specializálódott programot keressek.

Próbáltam érdeklődni az ismerősöknél, hogy ki milyet használ, és az Ő ajánlatukra kipróbáltam egy jól bevált programot. Ebben a programban nem volt kivetnivalóm elsőre, bár a menürendszere nem igazán tetszett és ami nekem furcsa volt, hogy csak minimális fejlesztéseket lehetett eszközölni. Ez vezetett odáig, hogy az interneten kezdtem keresgélni, hátha itt találom meg az igazit.

Szerencsére sikerrel jártam, és rátaláltam egy olyan ajánlatra, amit úgy gondoltam kár lenne kihagyni, mivel a honlapon felajánlottak egy havi kipróbálási lehetőséget.
A figyelmemet ezen a lehetőségen kívül még az keltette fel, hogy az ajánlóban arra is kaptam ígéretet, hogy ha valami nem jól működik, ill. ha észrevételem van a programmal kapcsolatban, hogy mit kéne másképp csinálni, akkor erre a programozók nyitottak és a változtatásokat megoldják.

Amikor elkezdődött a próbahónap rögtön gőzerővel teszteltem a programot, és írtam a hibaüzenetet a fiúknak, és Ők rendre megválaszolták, ahogy tudták javították az akkor még nem teljesen tökéletesen működő programot. A software-nek nagy előnye, hogy az interneten keresztül működik, így otthonról is tudtam tesztelni, próbálgatni.

A próbahónap lejárta után az üzlet megköttetett, és azóta minden egyes vásárló adata, munkalapja rögzítve van. A program nagyon felhasználóbarát. Jól átlátható, és a sorozatos fejlesztésnek köszönhetően nagyon naprakész. Fontos az is, hogy ha elakadtam, vagy ha valami működési probléma akadt, akkor mindig el tudtam érni a programozót telefonon vagy sms-ben, és Ő mindig visszahívott. Az észrevételeimet megfontolják és sok esetben, persze programozósan átgondolják, és megvalósítják.

A program teljeskörűen tudja rögzíteni az összes szemüveg ill. kontaktlencse adatokat.
A vevőkhöz lehet hozzárendelni a munkalapokat, számlákat, bizonylatokat.  A szemüveglencse katalógust nem nekem kellett feltölteni, hanem eleve benne van a rendszerben. A legutóbbi fejlesztés során bekerült a rendszerbe a vizsgálati kartonok rögzítése, ami szintén a mi véleményünk alapján fejlődött, és mostanra elkészült és megoldhatóvá vált, hogy az optometrista rögzítse az adatokat. Mivel a program interneten keresztül működik, ezért nem volt szükség a számítógépek fizikai összeköttetésére, ami szintén szerencsés.

2008. áprilisa óta használjuk a programot, és azóta nagyon sokat fejlődött azok által, ill. olyan irányban, ahogy mi felhasználók szerettük volna, és ez így nagyon jó, mert mi használjuk nap, mint nap. Nagyon jól segíti a munkánkat és jól döntöttem, amikor a WEBIRIS-t választottam! “

Knipferné Fábián Nóra, Optikalász Optikai Szaküzlet

” Már régóta szerettünk volna egy megbízható, kifejezetten optika üzletekre kifejlesztett számítógépes programot, de korábban egyik program sem nyújtott számunkra megfelelő megoldást. Eleinte tartottunk tőle, hogy interneten megy a webiris, de megnyugodtunk, mert nem volt semmilyen fennakadás, tökéletesen működik a program már több mint 5 éve üzleteinkben.

A webiris csapata rendkívüli mértékben figyelembe veszi a programmal kapcsolatos észrevételeinket, javaslatainkat. A fejlesztéseket azok alapján végzik el. Ha bármilyen problémánk merült fel, mindig számíthattunk a cég munkatársainak gyors segítségére. Minden látszerész kollégának bátran ajánlom, mert a webiris egy igazán profi, könnyen kezelhető nagytudású program, ami egy korszerű optika működtetésében nélkülözhetetlen segítség! “

Egri Zoltán, Junior Optika

” Két éve fogalmazódott meg bennem, hogy jó lenne a vásárlóim adatait nem csak a lefűzött munkalapok alapján nyilvántartani. Sokszor volt olyan esetünk, amikor jó lett volna, ha nem úgy kell visszakeresni a munkalapot, hogy a vevő annyit tud az előző szemüvege adatairól, hogy sálban és sapkában volt amikor megrendelte, de azt viszont elvárta volna tőlünk, hogy a régihez hasonló szemüveget csináljunk neki. Ilyen és ehhez hasonló napi gondok vezéreltek abba az irányba, hogy egy optikai üzletre specializálódott programot keressek.

Próbáltam érdeklődni az ismerősöknél, hogy ki milyet használ, és az Ő ajánlatukra kipróbáltam egy jól bevált programot. Ebben a programban nem volt kivetnivalóm elsőre, bár a menürendszere nem igazán tetszett és ami nekem furcsa volt, hogy csak minimális fejlesztéseket lehetett eszközölni. Ez vezetett odáig, hogy az interneten kezdtem keresgélni, hátha itt találom meg az igazit.

Szerencsére sikerrel jártam, és rátaláltam egy olyan ajánlatra, amit úgy gondoltam kár lenne kihagyni, mivel a honlapon felajánlottak egy havi kipróbálási lehetőséget. A figyelmemet ezen a lehetőségen kívül még az keltette fel, hogy az ajánlóban arra is kaptam ígéretet, hogy ha valami nem jól működik, ill. ha észrevételem van a programmal kapcsolatban, hogy mit kéne másképp csinálni, akkor erre a programozók nyitottak és a változtatásokat megoldják.

 

Amikor elkezdődött a próbahónap rögtön gőzerővel teszteltem a programot, és írtam a hibaüzenetet a fiúknak, és Ők rendre megválaszolták, ahogy tudták javították az akkor még nem teljesen tökéletesen működő programot. A software-nek nagy előnye, hogy az interneten keresztül működik, így otthonról is tudtam tesztelni, próbálgatni.

A próbahónap lejárta után az üzlet megköttetett, és azóta minden egyes vásárló adata, munkalapja rögzítve van. A program nagyon felhasználóbarát. Jól átlátható, és a sorozatos fejlesztésnek köszönhetően nagyon naprakész. Fontos az is, hogy ha elakadtam, vagy ha valami működési probléma akadt, akkor mindig el tudtam érni a programozót telefonon vagy sms-ben, és Ő mindig visszahívott. Az észrevételeimet megfontolják és sok esetben, persze programozósan átgondolják és megvalósítják.

A program teljeskörűen tudja rögzíteni az összes szemüveg ill. kontaktlencse adatokat. A vevőkhöz lehet hozzárendelni a munkalapokat, számlákat, bizonylatokat. A szemüveglencse katalógust nem nekem kellett feltölteni, hanem eleve benne van a rendszerben. A legutóbbi fejlesztés során bekerült a rendszerbe a vizsgálati kartonok rögzítése, ami szintén a mi véleményünk alapján fejlődött, és mostanra elkészült és megoldhatóvá vált, hogy az optometrista rögzítse az adatokat. Mivel a program interneten keresztül működik, ezért nem volt szükség a számítógépek fizikai összeköttetésére, ami szintén szerencsés.

Áprilisban lesz egy éve, hogy használjuk a programot, és azóta nagyon sokat fejlődött azok által, ill. olyan irányban, ahogy mi felhasználók szerettük volna, és ez így nagyon jó, mert mi használjuk nap, mint nap. Nagyon jól segíti a munkánkat és jól döntöttem, amikor a WEBIRIS-t választottam! “

 

Knipferné Fábián Nóra, Optikalász Optikai Szaküzlet

Az internetes működés előnyei

Miért éppen az Interneten működik a Webiris? Előnyök és a távsegítség

GY.I.K.

A Webiris-szel kapcsolatban felmerült leggyakoribb kérdések

Viszonteladóknak

Legyen partnerünk! Tekintse meg viszonteladóknak szóló ajánlatainkat!

Próbálja ki!

Tesztelje rendszerünket most, vagy akár 1 teljes hónapig ingyenesen!

Videók

Tekintse meg néhány perces rendszerbemutató videóinkat!