Webiris »
Szolgáltatások » Áraink 
Magyar - Magyar    English - angol   

Mennyibe kerül a Webiris?

Mit ne használjunk?

Mennyiért készül el egy ilyen rendszer?

Van olcsóbb megoldás?

Mit tartalmaz ez az ár?

Összesen mennyibe kerül nekem a Webiris használata, ha 1 üzletem van?

Egyéb szolgáltatások

 

Mit ne használjunk?

Végigvizsgáltunk számos, a magyar piacon kapható számlázó és készletnyilvántartó programot, és arra jutottunk, hogy ezek gyakran inkább gátolják az értékesítést és nem nyerhető belőlük üzletileg használható információ (az alapadatokon kívül).

Az optika iparág rendkívül speciális terület, nem alkalmazhatók benne a kiskereskedelemben bevált hagyományos raktárkezelők. Gondoljon csak arra, mennyire speciálisak termékeink: a szemüvegkeretekből gyakran csak egy-egy darab fordul elő, nem úgy, mint mondjuk egy miniábécében, ahol kóla, tej, kenyér, stb. állandóan forgó áruk. Ott egyszerű a készlet bevételezése: 20 darab kifli, 15 liter tej, stb. De a mi helyzetünk más!

Gondoljunk csak arra, mennyire speciális másik fő termékünk, a szemüveglencse: talán ez az egyetlen olyan kiskereskedelmi forma, ahol a termékek nagy többsége (több, mint 60%) nem készletről érkezik, és azonnali eladásra kerül, hanem csak egy rendelési folyamatot követően áll rendelkezésre. Ezt sem lehet a hagyományos készletnyilvántartó programokkal kezelni, mert ezek szinte kivétel nélkül tömeges beszerzésre és rendelés készítésre vannak kihegyezve. Azt pedig nem várhatjuk el egyetlen látszerésztől sem, hogy 5-8 kattintáson keresztül 7-8 percig várakoztassa a vásárlót, hogy a rendelésre kerülő lencséket rögzíthesse. Ha pedig ezt nem tartjuk nyilván, akkor mire a számítógép? Pedig van rá optimális megoldás!

Nos tehát azt a lehetőséget elvethetjük, hogy olcsón (50- 60 eFt ért) egy kész számlázó és raktárkészlet-nyilvántartó programot vásároljunk. Ez nem célravezető megoldás, és bátran merem javasolni minden látszerésznek, hogy inkább végezzék hagyományos úton, kézzel a számlázást, mint hogy egy általános programmal próbálkozzanak.

Azoknak, akik úgy döntenek, nem szeretnék a mi szolgáltatásainkat igénybe venni, összeállítottunk egy adatlapot, hogy mire érdemes figyelni egy raktárkezelő-számlázó program esetében. Kérem, ezt mindenképp nézze át, mielőtt úgy dönt, hogy megvásárol bármilyen raktárkezelő programot! A leírás itt található.

Na de menjünk tovább, mi itt a megoldás? És mennyibe kerül?

Mennyiért készül el egy ilyen rendszer?

Ha tehát az általános megoldás nem jöhet szóba, akkor egyedi programot kell kifejleszteni. Ehhez szerezni kell egy profi céget, akik ismerik a raktárkezelők világát, és hajlandóak megismerkedni a látszerész szakma alapjaival is, hogy a programot testre szabottan készíthessék el.

Mielőtt hozzáfogtunk rendszerünk elkészítéséhez, kértünk árajánlatot külső cégektől, hogy mennyiért tudnák kivitelezni az egész rendszert. Mi körülbelül 1 millió Ft-ra tippeltük az alaprendszert (értékesítés, raktárkezelés, szállítók, receptek kezelése, alapfunkciók) és a kiterjesztett modulokat (robotpilóta, lencse katalógus, statisztikák, pénzügyi modul, humán erőforrás központ) további 4 millió Ft-ra. Ezek a számok nagyjából helytállóak voltak, az alapfunkciókat ellátó rendszer kialakításáért átlagosan 1,3 millió Ft ra érkeztek árajánlatok, a kiegészítő modulokat pedig 4,4 millió Ft-ra becsülték külső fejlesztő cégek (ezek az árak tartalmazzák a hibajavításokat 1 évig).

Tehát ez eddig nagyjából 6 millió Ft-ot jelent. Erre jönnek még a későbbiekben az alábbi költségek:

  • központi szerver beszerzése (legalább 3 db, hogy biztosítva legyen 99.999 %-os rendelkezésre állás) – kb 1,5 millió Ft
  • szerverek üzemeltetése – havi 60 eFt
  • rendszergazda fenntartása – kb havi 120 eFt

ez összesen: 7,5 millió Ft egyszeri befektetés és

több mint 2 millió Ft éves kiadást jelent.

Nos, ezekkel a költségekkel kell számolnia annak, aki egy igen megbízható és működőképes rendszert szeretne kialakítani látszerész üzleteinek teljes informatikai hátterének lefedéséhez.

És akkor még nem is számoltunk azzal, ha valaki szeretne ezek mellett mondjuk statisztikai és marketing rendszert is használni, külön programot kell választania hozzá, ami újabb plusz kiadást jelent, és vajon a két program kompatibilis lesz-e egymással…Komoly összegekről van szó.

Ez az ár nem jelent gondot egy multinacionális vállalkozásnak. De mit tegyenek a kisebb üzletek tulajdonosai?

 

Van olcsóbb megoldás?

Igen.

Ez a Webiris rendszer. Önnek nem kell több milliót kiadnia és a fejlesztőkkel bajlódni. Veszekedni a projekt managerrel az áron, és küzdeni a programozókkal a funkciók egyszerűsítéséért. A Webiris egy egyszerű árképzést alakított ki, hogy bármely optika megengedhesse magának.

A Webiris rendszer használatának díja 21.360 Ft + ÁFA havonta üzletenként.

Ez a teljeskörű hozzáférhetőséget lefedi, minden modul és minden funkció elérhető ezáltal.

Mit tartalmaz ez az ár?

  • a Webiris rendszer korlátlan használatát az adott üzletben
  • 1 darab virtuális raktár használatát
  • maximálisan 5 dolgozó létrehozását üzletenként
  • korlátlan méretű raktárkészlet kezelését, korlátlan számú vásárló kezelését
  • folyamatos fejlesztést, verzió-, illetve OEP-követést
  • automatikus frissítést, biztonsági mentést több szerverre is
  • a Webiris Felhasználói Kézikönyvet
  • automatikus lencsekatalógus frissítést (Essilor, Hoya, Zeiss, …)
  • kollégáknak küldött sms-eket, illetve vásárlói sms értesítéseket munkalapjuk lezárásáról (pl. szemüveg elkészültéről)

Plusz ajándékba:

  • számítógép havi egyszeri biztonsági felülvizsgálása (3 000 Ft érték)
  • adatbázis fenntartása (2 500 Ft érték)

 

Összesen mennyibe kerül nekem a Webiris használata, ha 1 üzletem van?

  • egy darab számítógép beszerzése (monitorral, nyomtatóval, stb.) kb. 150 000 Ft egyszeri költség
  • Internet előfizetés kb. 3000 Ft / hó

 

Egyéb szolgáltatások

  • Adatkonvertálás                                 —                    15 000 Ft + ÁFA -tól
  • Egyedi sablon készítése                      —                    15 000 Ft + ÁFA / db

(munkalap, számla, bizonylat, szállítólevél, direct email, vonalkód)

  • Egyedi kimutatás készítése                 —                     10 000 Ft + ÁFA / db
  • Marketing kampányok során küldött sms-ek:

•    ≤ 5000 sms / hó           —                     25 Ft + ÁFA / sms

•    ≥ 5000 sms / hó           —      kérje kedvezményes ajánlatunkat

  • További kérések óradíja: 4 000 Ft + ÁFA

 

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, vagy szeretné megrendelni a rendszer használatát, kérem, lépjen kapcsolatba velünk, vagy rendelje meg ingyenes, egy hónapra szóló teszthasználatunkat!

Modullista

Újdonság! A webiris már funkciónként is elérhető! Modullista

Az internetes működés előnyei

Miért éppen az Interneten működik a Webiris? Előnyök és a távsegítség

Vélemények

De mit mondanak ügyfeleink? Végülis ők használják nap, mint nap...

Garanciák

Garanciáink: kizárólagos használat, biztonsági garancia, pénzvisszafizetési garancia... További részletek itt.

Viszonteladóknak

Legyen partnerünk! Tekintse meg viszonteladóknak szóló ajánlatainkat!

Üzletvitel

Adatok átláthatatlan halmaza? Ugyanmár! Tekintse meg üzletvezetőknek szóló videónkat!

Próbálja ki!

Tesztelje rendszerünket most, vagy akár 1 teljes hónapig ingyenesen!

Kapcsolat

Ha bármilyen kérdése, problémája van a Webiris-t illetően, lépjen velünk kapcsolatba, üzenjen most!