Webiris »
Szolgáltatások » Modullista 
Magyar - Magyar   

A webiris ERP rendszer modullistája

Webiris Alapcsomag

+ Számlázó csomag

+ Vizsgálati kartonok

+ Receptkezelés

+ Kedvezmények kezelése

+ Termékmozgatás több üzlet között

+ Szemüveglencse rendelések nyomon követése

+ Leltárazás

+ Vonalkód technológia

+ Adatelemzési rendszerek

+ Marketing alap modul

+ Vizsgálati időpont nyilvántartás

+ SMS marketing

Egyéb kiegészítő szolgáltatások

Rövidített árlista

 

Webiris Alapcsomag

A webiris alapcsomag tartalmazza azokat az alapvető funkciókat, melyek minden üzletben nélkülözhetetlenek az elektronikus vásárló-, és munkalap nyilvántartáshoz. Minden további modul ezen alaprendszer köré szerveződik. Az alap funkcionalitások a következők:

  • Vásárlók nyilvántartása
    (Új vásárló felvétele, vásárló adatainak kezelése, munkalap kiállítása, módosítása, nyomtatása, sztornírozása)
  • Alap készletkezelési funkciók (Termékek ellenőrzött bevételezése pl. keret, lencse, kiegészítők, szolgáltatások meghatározása, ezek munkalaphoz való rendelése és készletről való leemelése eladás vagy selejtezés során)
  • Szemüveglencse katalógus, mely könnyebbé és pontosabbá teszi a szemüveglencse rendelések felvételét a munkalapra
  • Belső kommunikációs rendszer, mely főként több üzlet esetében kiemelkedően fontos. Lehetővé teszi a dolgozók közti üzenetküldést, akár sms/email értesítéssel, illetve a cégen belüli közérdekű hírek közzétételét.
  • 2 felhasználó/üzlet (Üzletenkénti 10 000 Ft rendelés esetén korlátlan felhasználó szám. E nélkül +2 felhasználó 1 000 Ft/hó)

Az alapcsomagot azoknak ajánljuk, akik még csak ismerkednek a webiris rendszerrel, és csak szeretnének belekóstolni egy könnyen kezelhető, rugalmas rendszer használatába. Az alap csomag nem tartalmaz olyan összetevőket, melyek lehetővé teszik több üzlet központosított kezelését és nem tartalmaz semmilyen extra funkciót, melyek az üzletmenet, marketing vagy controlling funkcióit erősítené, ezért mindenképp javasoljuk az alap csomag mellé szükség szerint tovább kiegészítő modulok megrendelését.

Ár: 5.200 Ft / hó / üzlet


+ Számlázó csomag

Az alap csomag nem teszi lehetővé számlák kiállítását. A számlázás viszont tipikusan egy időigényes és valljuk be őszintén sokszor fárasztó feladat. A kézzel kiállított számlák nemcsak pontatlanok lehetnek, de sokszor a vásárlók rossz néven veszik, hogy a számla kiállítással raboljuk idejüket. Ha már használunk egy elektronikus nyilvántartást, miért ne lehetne a számlázást is a számítógépre bízni. Egyetlen gombnyomás és máris kész a számla. A számlára a munkalapon szereplő tételek átemelhetőek, így nem kell vesződnünk azzal, hogy fölöslegesen még egyszer bevigyük a gépbe azokat az adatokat, amik a munkalapon már úgyis szerepelnek, sőt lehetőség van előlegszámla nyomtatására is, mely gyakran nagy fejfájást okoznak az eladóknak, és szabálytalan kiállításuk akár büntetést is vonhat maga után.

A webiris rendszer a magyar előírásoknak mindenben megfelelő számlázási rendszerrel rendelkezik. Szükség esetén bármilyen nyomtatási képet meg tudunk valósítani rövid határidőn belül, így a számla is tükrözheti optikája imázsát, és illeszkedik marketingstratégiájába. (Egyedi számla nyomtatási kép létrehozása egyszeri 15 000 Ft)

Ár:  3.000 Ft / hó / üzlet


+ Vizsgálati kartonok

A munkalapok elektronikus nyilvántartása nagy segítség az optikájában. Vajon a szemorvos/optometrista is örülne, ha nem kellene azzal a sok papírral bajlódnia? Mit szólna, ha a vizsgálóban is elérhetőek lennének a vizsgálati karton adatai, de ha bármely üzletébe besétál a vásárló, akkor nem kellene még kutatni az adatok után, hanem egyelten kattintással elő lehetne varázsolni az összes eddigi vizsgálat eredményeit, és egyetlen gombnyomással átemelhetőek lennének a kiválasztott adatok a munkalapra? A webiris rendszer vizsgálati kartonok modulja pontosan ezt teszi lehetővé! Ügyfeleink állítása szerint ez a legrészletesebb és legkönnyebben kezelhető vizsgálati karton nyilvántartó rendszer, amit valaha láttak. Hogy ez minek köszönhető? A rendszer kialakítása során elsődlegesen ügyfeleink tudására és szakértelmére támaszkodtunk, így a nyilvántartás minden igényt kielégít.

Ár: + 2.000 Ft / hó / üzlet


+ Receptkezelés

Alapcsomagon felül rendelhető. Amennyiben optikája szerződésben áll a társadalombiztosítással, és elfogadja a TB által támogatott recepteket, úgy nagy könnyebbség a rendszeren belül kezelni a receptek adatait is. Ez a modul kivezetés alatt áll jelenleg, tekintve, hogy egyre kevesebb támogatást biztosít a társadalombiztosítás, és egyre gyakoribb, hogy az optika üzleteknek nem éri meg a receptek elfogadásával járó vesződség.

Ár: + 2.000 Ft / hó / üzlet


+ Kedvezmények kezelése

Bár az alap modul is lehetővé teszi (megfelelő jogosultsági beállítások mellett) az árak átírását, tehát ezáltal tetszőleges kedvezmények adhatóak a termékekre, mindazonáltal létezik ennek egy sokkal egyszerűbb módja is. A kedvezménykezelési modul lehetővé teszi, hogy bizonyos fix összegű, vagy százalékos kedvezményeket határozzunk meg, melyek a munkalapon, mint opciók jelennek meg. Például egy 10%-os, a végösszegre alkalmazható diákkedvezmény kezelése ezen a módon sokkal egyszerűbb, mert nem kell tételenként kiszámolgatni, mely tétel mennyibe kerül, hanem csupán kiválasztjuk az előzőleg beállított 10% os diákkedvezményt, és a rendszer máris kikalkulálja a kedvezményes termékárakat. Sőt! Marketing szempontból sem mindegy, hogy a vásárló mit lát a munkalapján. Egy 30 000 Ft keret esetében más hatást vált ki, ha azt látjuk, a keret ára 27 000 Ft, vagy azt, hogy a keret ára 30 000 Ft, kedvezmény 3 000 Ft, fizetendő 27 000 Ft. Ha csak a végösszeg látható, úgy elvész a kedvezmény értéke. A kedvezménykezelési modullal a munkalapon és a számlán is megjelenik a kedvezmény összege, így a vásárló szemében értékesebbé válik az átvett termék. Mindemellett ezen modul lehetővé teszi a kiadott kedvezmények mérését is. Összegszerűen megjelenik, hogy mennyi kedvezmény került kiadásra, így mérhető, hogy mely kedvezmények mennek jól, és melyek amik nem vonzzák be a vásárlókat.

Ár: + 1.000 Ft / hó / üzlet


+ Termékmozgatás több üzlet között

Amennyiben több üzlettel rendelkezik, már bizonyára belebotlott abba a problémába, hogy a jelenleg a piacon kapható szoftverek egyike sem képes arra, hogy egyszerűen, mindenféle adathordozó eszköz és bonyolult kattintgatások nélkül átvezessünk bizonyos termékeket egyik üzletből a másikba. Pedig ez alapvető funkció ha több üzletet szeretnénk központosított módon kezelni.

A termékmozgatási modulunk segítségével úgynevezett csomagokat alakíthatunk ki, melyek munkalapokat és egyéb termékeket tartalmazhat (szemüvegkeret, kontaktlencse, kiegészítők, bármi ami készleten van) Ezt követően egyetlen kattintással útnak indíthatjuk csomagunkat a célüzlet felé. Nagyon fontosnak tartottuk, hogy a termékekről bármikor meg lehessen mondani, hol vannak. A termékmozgatások során nyomon követhető, hogy az csomag milyen állapotban van, így Ön akár futárral vagy egy alkalmazottjával is átküldheti a termékeket egyik üzletből a másikba, a termékek bármikor számon kérhetőek maradnak.

Ár: + 2.000 Ft / hó / üzlet


+ Szemüveglencse rendelések nyomon követése

Jelenleg valószínűleg valahogy így működik a szemüveglencsék rendelése az Ön üzletében: Minden nap végén a műhelyes, vagy valamelyik alkalmazott összeírja a munkalapok alapján, mely gyártóktól milyen szemüveg lencséket kell megrendelni, majd az így elkészült listát elfaxolja, vagy esetleg Interneten bepötyögi.

A webirisben már az alap csomag  használatával is minden, a munkalapra felvett szemüveglencse eltárolásra kerül. Miért nem lehetne ezen adatokat felhasználni, és akár üzletenként, akár központilag végezni a lencserendeléseket. A szemüveglencse rendelések nyomon követése leegyszerűsíti a megrendelés folyamatát. A rendelést a rendszer emailben vagy nyomtatásban is prezentálni tudja, és kezeli a beérkeztetést is. Ez azért hasznos, mert a kézi, papír alapú rendelés kezelésnél igen bonyolult és nehézkes kiszúrni, ha késik egy lencse. Rendszerünk segítségével viszont már az előtt észreveszi a gyártó esetleges kését, hogy abból nagyobb probléma kerekedne.

Ár: + 1.000 Ft / hó / üzlet


+ Leltárazás

A készlet pontos nyilvántartása nagyon fontos. Az viszont, hogy minden pontosan lett-e nyilvántartva csak bizonyos időközönkénti ellenőrzéssel biztosítható. A dolgozók számára is megnyugtató, ha időnként ellenőrizzük, hogy a készlet nyilvántartás pontos. Főként akkor lényeges ez, ha új alkalmazottat veszünk fel, valami távozik a cégtől, vagy másik üzletbe kerül áthelyezésre, de ezek mellett is érdemes minimum évente egyszer elvégezni a leltárat. A leltár modulunk úgynevezett vak leltárazásra ad lehetőséget, mellyel minden csalási kísérlet és tévedés minimálisra csökkenthető. Sokkal biztonságosabb a hagyományos leltárazási módszerekkel szemben, amikor egy megadott listát egyeztetünk a készlettel.

Ár: + 2.000 Ft / hó / üzlet


+ Vonalkód technológia

A vonalkód technológia nagyon nagy könnyebbséget jelent a termékek kezelésében. Lehetőség van ugyanis a rendszer segítségével egyedi vonalkódokkal ellátni a termékeket. A rendszerünk biztosít egy vonalkód nyomtató programot is, mely a legtöbb ékszercímke nyomtatóval kompatibilis. Így már a beszerzés során elláthatjuk vonalkódokkal a termékeket. Hol hasznos még a vonalkód technológia? Például a szolgáltatásokat is elláthatjuk egyedi vonalkódokkal, mint például munkadíj, javítás, damilozás, stb., így a munkalap kiállítása gyerekjáték. A vonalkódozott termékekkel a leltárazás is igen gyors és pontos folyamattá válik.

Ár: + 1.000 Ft / hó / üzlet


+ Adatelemzési rendszerek

Az adatok elektronikus nyilvántartásának a kényelmes adatkezelésen kívül még egy nagy előnye van. Az adataink ugyanis egy aranybányát rejtenek! Az elektronikusan rögzített adatainkon különböző elemzéseket és kimutatásokat készíthetünk, melyek nélkülözhetetlen minden cég számára, aki fejlődni szeretne. Az adatelemzési modulunk lehetővé teszi, hogy grafikonokhoz, táblázatokhoz és elemzésekhez jusson hozzá, melyek segítségével olyan mérőszámokhoz juthat üzleteivel kapcsolatban, amik nélkülözhetetlenek folyamatai javításában.

Ráadásul ha szüksége van egyedi elemzésekre, akkor is számíthat ránk. Csak mondja el, pontosan milyen adatokra kíváncsi, és adatelemzési szakembereink 10 munkanapon belül elkészítik a kért elemzést (az egyedi elemzések ára 15 000 Ft + ÁFA egyszeri összeg)

Az elemzések időzíthetőek, és tetszőleges számú email címre ki tudjuk küldeni őket. A modul segíthet megérteni vásárlóit, átlátni készleteit és mérni az összes dolgozó/üzlet teljesítményét.

Ezen modul csak minden üzletre egyszerre rendelhető!

Ár: + 4.000 Ft / hó / üzlet


+ Marketing alap modul

Bizonyított tény, hogy a direkt marketing a leghatásosabb, leg költéségkímélőbb eszköze a marketingnek. Gondoljon csak bele, mekkora bevételre tehetne szert, ha minden ember, aki egyszer megfordult optikájában kétévente újabb szemüveget vásárolna, önhöz járna kontaktlencsét és ápolószereket venni, és még a leghatásosabb reklám, a szájreklám útján folyamatosan további vásárlókat vonzana be üzletébe. Ez sajnos nem megy magától. Ha valaki egyszer Önnél vásárolt, egyáltalán nem biztos, hogy két év múlva újra Önnél fogja elkölteni szemüvegre szánt forintjait. Viszont vannak módszerek, melyek segítségével megteheti a szükséges lépéseket, hogy a vásárlói törzsvásárlókká váljanak, akik úgy érzik az Ön üzletében barátként tekintenek rájuk nem pedig egyszerűen csak egy vásárlóként. Pontosan ez az, amiben a webiris marketing alap modul a segítéségére lehet. Az ingyenes emailek és a hatékonyságban minden mást eszközt felülmúló telemarketinggel felvértezve vásárlóit könnyű szerrel törzsvásárlókká és barátokká teheti!


A marketing alap modul lehetőséget biztosít

  • Tetszőleges paraméterek alapján vásárlói csoportok képzésére (pl. fiatal kontaktlencsét vásárlók, 100 000 Ft felett vásárlók, bifokális lencsét vásárlók, stb.) kialakítására
  • Ingyenes emailek küldésére és telemarketing listák kialakítására (csoportbakerülés alapján, időzített módon, névnapi, születésnapi értesítők, egyszeri kampányok, barátságos kiküldési időpontok, stb.)
  • Nyomtatott DM levelek, melyek hatékonyságát már számos vég bizonyította, köztük a Readers Digest és több tucat közvetlen eladással foglalkozó szervezet. (Természetesen a nyomtatott DM levelek is perszonalizálhatóak és időzíthetőek.)
  • Üzeneteit perszonalizálhatja, tehát szerepeltetheti benne a vásárló nevét, azon üzlet nevét, ahol vásárolt és további személyes információkkal teheti érdekesebbé, személyreszólóvá vásárlói számára.

Ezen modul csak minden üzletre egyszerre rendelhető!

Ár: + 3.000 Ft / hó / üzlet


+ Vizsgálati időpont nyilvántartás

Ha az Ön üzletében is előjegyzéssel lehet vizsgálatra jelentkezni, vagy az optometrista/szemorvos több üzletben is dolgozik, nehézséget jelenthet a vizsgálati időpontok naprakész nyilvántartása. További probléma lehet ilyen esetekben, hogy megeshet, hogy a vásárlók elfelejtkeznek egy-egy megbeszélt, leegyeztetett időpontról. Ezen problémákra is megoldást kínál a Webiris rendszer! A vizsgálati időpont nyilvántartás kényelmes és átlátható megoldást jelent a leegyeztetett vizsgálati időpontok kezelésére. Ráadásul a beépített emlékeztető funkció segítségével lehetőség van sms emlékeztetőt küldeni a vásárlóknak a vizsgálat előtt, radikálisan csökkentve ezzel azon vásárlók arányát, akik nem jelennek meg időben egy leegyeztetett vizsgálaton. E mellett pedig a szemorvos/optometrista bármikor ellenőrizheti, hogy mely üzletben mikor, hány vizsgálat került egyeztetésre, és erről naponta automatikus emlékeztetőt is kaphat. Így sokkal könnyebb és átláthatóbb a vizsgálati időpontok kezelése és nyomon követése, könnyebb és átláthatóbban szervezhető a napirend és az vásárlók is elégedettek lehetnek a figyelmes emlékeztető hatására, láthatják, hogy az Ön optikája mindent megtesz a vásárlók kényelméért.  

Ár: 2 000 Ft / hó / üzlet


+ SMS marketing

Az alap marketing modul kiegészítéseként rendelhető sms marketing csomagunk segítségével kihasználhatja  a manapság még nem túl elterjedt, és éppen ezért igen hatékony sms marketing lehetőségeit. Vallaj be őszintén, ha Ön kap egy sms-t elolvassa azt, legyen az reklám, vagy személyes üzenet? Manapság még nem ismerték fel a cégek az sms marketing jelentőségét, ezért versenyelőnyhöz juthat ezen kommunikációs csatorna alkalmazásával. A telefonok még nem tartalmaznak spam szűrőt, vagy automatikus üzenet válogatásokat, ezért mindenki elolvassa az smseit, mielőtt döntene, hogy megtartja, vagy törli azokat, így az üzenete jóval nagyobb valószínűséggel jut el a címzettekhez, mint az email esetében. Az sms marketing további előnye az automatizálási lehetőség, mely emberi beavatkozás nélkül végzi a vásárlók törzsvásárlóvá és visszatérő vásáróvá ‘alakítását’.

Cégünk nem kíván hasznot húzni az smsek értékesítéséből, így az smseket beszerzési áron bocsájtjuk ügyfeleink rendelkezésére mennyiségtől és felhasználási időkorláttól függően. Az sms feladója beállítható szöveges feladó, vagy konkrét telefonszám. Az sms feladóját üzletenként megadhatjuk, így a vásárlók szemszögéből nézve olyan lesz, mintha a boltból kézzel küldték volna az smseket.

SMS marketing prógbacsomagunkkal kapcsolatban érdeklődjön üzletkötőnknél!

Ár: + 1.000 Ft / hó / üzlet

 


Egyéb kiegészítő szolgáltatások

Az alábbi szolgáltatások egyszeri díj fejében vehetőek igénybe ügyfeleinknek.

  • Adatimportálás – 15.000 Ft / üzlet

Jelenleg más programot használ adatai kezelésére, de szeretne adatvesztés nélkül áttérni a webiris rendszerre? Nem probléma. Adatelemző szakembereink rövid időn belül (legfeljebb 5 munkanap) átemelik meglévő adatait bármilyen nyilvántartó rendszerbe. Bármilyen rendszerből át tudjuk emelni az adatokat, legyen az közismert látszerészeti nyilvántartó program, vagy egyedi fejlesztésű adminisztrációs rendszer, a webiris szakemberein nem fog ki semmi. Lehetőség van vásárlói adatok, vizsgálati kartonok, készlet adatok beemelésére, de akár egyedi egyéb jellegű adatokra is.

  • Egyedi sablonok (munkalap, számla, szállítólevél, stb.) – 20.000 Ft / típus

Szeretné, ha munkalapja, kiállított számlái, vagy akár a rendszer által kiállított szállítólevelek jobban tükröznék cége egyéniségét, és jobban illeszkednének a jelenleg bevált formátumokhoz? Nem probléma, rendszerünkben minden nyomtatvány egyénre szabható. Az egyéni nyomtatási képek elkészítését pedig cégünk örömmel elvégzi Önnek. A nyomtatási képeken tetszőleges adatokat feltüntethet, felhasználva a webirisben található bármely adatot.

  • Egyedi sms azonosító beállítása – 10.000 Ft / alkalom

Szeretné SMS-eit egyedi azonosítóról (feladó) elküldeni? SMS kampányainak hatékonyságát nagy mértékben megnövelheti, ha az sms feladója visszahívható, például az adott üzlet, ahol legutóbb vásárolt az adott vásárló. Ugyanígy hasznos lehet a kész munkalapról történő értesítéskor, ha visszahívható számról küldjük az smst. A webiris rendszer sms marketing moduljában lehetőség van tetszőleges (az Ön tulajdonában álló) szám vagy szöveg beállítására sms feladóként.

  • Sms egyenleg feltöltés – 20 Ft / db

Az smsek küldése sajnos nekünk is pénzbe kerül. Ebből viszont nem kívánunk hasznot húzni, ezért az sms-eket beszerzési áron biztosítjuk ügyfeleink részére. Az sms-egyenleg feltöltéséhez forduljon személyes kapcsolattartójához!

  • Kiszállási díj – 10.000 Ft + uk.

Ha csak lehet, minden kérdésre, minden problémára megoldást tudunk kínálni az Interneten keresztül, távsegítség formájában, mikoris egy titkosított csatornánk keresztül (biztonságos adattovábbítással) kapcsolódunk számítógépéhez, így be tudjuk mutatni a program működését, és választ tudunk adni a rendszer használatával kapcsolatos minden kérdésre. Ha ennek ellenére ragaszkodik a személyes jellétünkhöz, például egy egy vagy többnapos szeminárium, vagy betanítás kapcsán, akkor kénytelenek vagyunk ennek költségeit áthárítani ügyfelünkre.
A kiszállási alapdíj 10 000 Ft. Ezen felül fizetendő az utazási költség (60 Ft / km), illetve több nap esetében a szállás díja.

  • Egyedi kimutatások – 15.000 Ft / db

Bármilyen adminisztrációs rendszer csakis akkor ér valamit is, ha a bevitt adatokat megfelelő módszerrel tudjuk elemezni, és azokat felhasználjuk a döntés támogatásban. A így feldolgozott adatok segítségével rengeteg előnyre tehetünk szert! Hatalmas lehetőségek vannak az összegyűjtött adatok elemzésében és felhasználásában. Csak, hogy könnyebb legyen elképzelni, mire gondolok példaként ha tudjuk, hogy a kontaktlencse használók 80%-a nő és 16-30 éves kor között, akkor az máris hatalmas előnyt biztosít ezen célcsoportunkhoz történő kommunikációnkban. Ügyfeleink viszont nem adatelemzési szakértők, ezen szolgáltatásunk éppen ebben segít. Ön csak modja el nekünk, mire kíváncsi, milyen döntés meghozatalához szeretne segítséget kérni, és munkatársaink 5 munkanapon belül elkészítenek egy részletes kimutatást a kért adatokkal kapcsolatban, melyeket később is bármikor lefuttathat.

Rövidített árlista


Webiris alapcsomag 5.200 Ft / hó / üzlet

Számlázó csomag 3.000 Ft / hó / üzlet

Receptkezelés 2.000 Ft / hó / üzlet

Vizsgálati kartonok 2.000 Ft / hó / üzlet

Kedvezmények kezelése 1.000 Ft / hó / üzlet

Termékmozgatás üzletek között 2.000 Ft / hó / üzlet

Lencserendelés 1.000 Ft / hó / üzlet

Leltárazás 2.000 Ft / hó / üzlet

Vizsgálati időpontot nyilvántartás 2 000 Ft / hó / üzlet

Vonalkód kezelés 1.000 Ft / hó / üzlet

Adatelemzési rendszerek 4.000 Ft / hó / üzlet

Marketing alapmodul 3.000 Ft / hó / üzlet

Sms marketing modul 1.000 Ft / hó / üzlet

Összesen

29 200 Ft / hó / üzlet   helyett csupán 21 360 Ft / hó / üzlet!

 

Minden modulra szüksége van egyszerre? Rendelje meg teljes rendszerünket
21.360 Ft / hó / üzlet áron minden modullal!

Vélemények

De mit mondanak ügyfeleink? Végülis ők használják nap, mint nap...

Egy hónapos teszt

Rendszeres tesztelés 1 hónapig ingyen, kötelezettségek nélkül!

Garanciák

Garanciáink: kizárólagos használat, biztonsági garancia, pénzvisszafizetési garancia... További részletek itt.

Próbálja ki!

Tesztelje rendszerünket most, vagy akár 1 teljes hónapig ingyenesen!

Videók

Tekintse meg néhány perces rendszerbemutató videóinkat!