Webiris » Webiris Műhely 
Magyar - Magyar    English - angol   


2014.02.28 | Nincs hozzászólás

A megtáltosodott eladók titka

Kétséget kizáróan eladóink szerepe döntő fontosságú cégünk életében. Hiszen kivel áll közvetlen kapcsolatban a vásárló? Kin múlik, hogy milyen értékű szemüveg kerül eladásra? Bizony, ott állnak az értékesítői pult mögött, és rajtuk áll, vagy bukik az üzlet. Gondos alapossággal választjuk ki őket, szorgosan végzik a munkájukat, de mit tehetünk, ha egyszer csak elkezdenek alulteljesíteni?

A továbbképzés sosem árt… Mégsem tapasztalható kézzel fogható eredmény?

A nagyobb szigor, és ellenőrzés talán meghozza gyümölcsét… Embere válogatja, sokakat inkább demotivál egy fejükre ültetett vezető.

A nagyobb jutalék mindig működik… Újra, és újra, hogy fokozzuk a motivációt… Dehát a végtelenségig nem emelhetjük, nem igaz?

Mégis hogyan javítsuk eladóink teljesítményét, ha már a képzés , a hajcsárkodás, és az anyagi motiváció sem segít?

A megoldás nem bennük rejlik!

Olvass tovább »




2013.04.23 | Nincs hozzászólás

Telepítés? Frissítés? Kérem, ez a 21. század!

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy számítógépes program. Megvásároltuk, majd sok esetben több órás küzdelem árán telepítettük számítógépünkre. Igen ám, de szép lassan változtak igényeink. Ha szerencsénk volt, akkor a programot is új igényeinknek megfelelően fejlesztették. Ellenkező esetben jött a “megszoksz, vagy megszöksz” dilemma: vagy lemondtunk vágyainkról, vagy új program után néztünk. Nos, bármi is történt, ismét fel kellett ölteni az informatikus superman köntöst, hiszen a meglévő rendszer frissítése, vagy egy új program felkutatása, telepítése nem volt kifejezetten gyerekjáték. Természetesen, sokunkat kihúzott a bajból a “szomszéd srác”, aki hozzánk képest a számítógépek fenegyereke volt. Ismerős, igaz?

De lássuk, mi a helyzet napjainkban…

A kép nem jelenik meg megfelelően.

Olvass tovább »




2013.03.11 | Nincs hozzászólás

A vevőmegtartás 5+1 költséghatékony módszere

3. rész

És akkor jöjjön a vásárlói hűség kialakítására irányuló cikksorozat utolsó, s egyben legizgalmasabb része. De mi is történt az előző részekben?

Nos, a milliós dolláros mondattal, és a vevőismeret esszenciájával kezdtünk → Visszaugrok, elolvasom
A második részben pedig a folyamatos, automatizálható, névre szóló kommunikációról, valamint a meglepetés erejéről esett szó → Hasznos módszerek, újra elolvasom

De most nézzük a méltán sikeres, hihetetlenül ütős 5. receptet, és a ráadást, amik révén egyszerűen, és számottevő kiadások nélkül elérheti a mai piaci versenyben, hogy a régi, meglévő vásárlói az Ön optikájába térjenek vissza, boldogan, vásárlásra készen!

A kép nem jelenik meg megfelelően,

Olvass tovább »




2013.03.04 | Nincs hozzászólás

A vevőmegtartás 5+1 költséghatékony módszere

2. rész

Íme, a vásárlói hűség kialakítására irányuló cikksorozat második része. Mi is történt az előző részben? Elhangzott a millió dolláros mondat, valamint kifejtettük a nélkülözhetetlen vevőismeret törvényeit → Visszaugrok, elolvasom

Jöhet a következő két recept, amelyek alkalmazásával vevőmágnes optikát tudhat magáénak.

A kép nem jelenik meg megfelelően.

Olvass tovább »




2013.02.11 | Nincs hozzászólás

A vevőmegtartás 5+1 költséghatékony módszere

1. rész

Mik azok a módszerek, amik garantáltan segítik a vevőmegtartást? Hogyan tudjuk bebiztosítani meglévő vásárlóink közönyét a konkurens ajánlatokkal szemben?

E 3 részes cikksorozatban 6 olyan módszert veszünk sorra, amik a fenti kérdésekre választ adhatnak.

A kép nem jelenik meg megfelelően.

Lássuk, mik azok a receptek, amik révén egyszerűen, és számottevő kiadások nélkül elérheti a mai piaci versenyben, hogy a régi, meglévő vásárlói az Ön optikájába térjenek vissza, boldogan, vásárlásra készen.

Olvass tovább »




2013.01.02 | Nincs hozzászólás

Az egész Webiris csapat nevében kívánunk Nagyon Boldog Új Évet mindenkinek!




2012.12.21 | Nincs hozzászólás


Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kíván

a Webiris minden munkatársa!




2012.11.28 | Nincs hozzászólás

Webiris Műhely indul

Kedves Olvasóink!

Ezennel elindult a Webiris Műhely, amely arra hivatott, hogy a legmodernebb megoldásokkal segítse a magyar optikák működését, és legfőképpen növekedését!



Modullista

Újdonság! A webiris már funkciónként is elérhető! Modullista

GY.I.K.

A Webiris-szel kapcsolatban felmerült leggyakoribb kérdések

Vélemények

De mit mondanak ügyfeleink? Végülis ők használják nap, mint nap...

Egy hónapos teszt

Rendszeres tesztelés 1 hónapig ingyen, kötelezettségek nélkül!

Garanciák

Garanciáink: kizárólagos használat, biztonsági garancia, pénzvisszafizetési garancia... További részletek itt.

Szolgáltatások

Az optikák problémáira kínált megoldásaink!

Kapcsolat

Ha bármilyen kérdése, problémája van a Webiris-t illetően, lépjen velünk kapcsolatba, üzenjen most!